SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
6.3. būti susipažinusiam su gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimo darbo rinkoje sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais;
1.4. išmanyti valstybės užimtumo rėmimo sistemą, jos tikslus ir uždavinius, būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos darbo rinkos ir užimtumo politika; išmanyti Europos Sąjungos programų, fondų teikiamų galimybių panaudojimą, teisės aktų rengimo tvarką, pokyčių valdymą, strateginį planavimą, metodikų kūrimo ir diegimo principus, sugebėti analizuoti ekonominius ir socialinius pokyčius šalyje, prognozuoti jų įtaką darbo rinkai;
1.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
1.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti ir įforminti oficialius dokumentus;
6.7. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
1.8. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
7. Šias pareigas einantis vyriausiasis specialistas vykdo šias funkcijas:
2.1. organizuoja ir koordinuoja paramos mokymuisi priemonių vykdymą;
2.2. vertina paramos mokymuisi priemonių įgyvendinimo pažangą ir efektyvumą, teikia pasiūlymus dėl priemonių organizavimo ir įgyvendinimo procesų tobulinimo ir priemonių efektyvumo didinimo;
2.3. nustato paramos mokymuisi priemonių kritinius įgyvendinimo trikdžius ir organizuoja jų rizikos sumažinimo procesus;
2.4. teikia pasiūlymus dėl Užimtumo tarnybos valdomos informacinės sistemos tobulinimo užtikrinant paramos mokymuisi priemonių įgyvendinimo organizavimą ir dalyvauja testavime;
2.5. dalyvauja veiklų, susijusių su mokymo teikėjų pateiktų dokumentų apie darbo ieškantiems asmenims siūlomas mokymo paslaugas, vertinime, teikia pasiūlymus dėl mokymo programų skelbimo, skelbimo sustabdymo ir išbraukimo iš Profesinio mokymo ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo teikėjų bei profesinio mokymo ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų sąrašo;
2.6. analizuoja užsienio šalių taikomas praktikas paramos mokymuisi priemonių įgyvendinimo klausimais, teikia siūlymus dėl gerųjų praktikų taikymo;
2.7. inicijuoja ir organizuoja susitikimus, diskusijas, forumus su socialiniais partneriais kompetencijai priskirtais klausimais;
2.8. dalyvauja rengiant Užimtumo tarnybos strateginius dokumentus Departamento kompetencijai priskirtais klausimais;
2.9. bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, kitomis viešojo administravimo institucijomis ir įstaigomis, įmonėmis;
2.10. atstovauja Užimtumo tarnybą Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose ir organizacijose Departamento kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. pagal poreikį, suderinus su Departamento direktoriumi, teikia komentarus žiniasklaidai kompetencijai priskirtais klausimais;
2.12. rengia pasiūlymus dėl teisės aktų tobulinimo kompetencijai priskirtais klausimais, rengia Užimtumo tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Departamento kompetencijai priskirtais klausimais;
2.13. nagrinėja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių paklausimus bei rengia jiems atsakymus, teikia pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą kompetencijai priskirtais klausimais;
2.14. rengia duomenis ar kitą informaciją kompetencijai priskirtais klausimais ir teikia Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojui ar Užimtumo tarnybos direktoriui;
2.15. teikia pasiūlymus dėl Užimtumo tarnyboje taikomų metodikų tobulinimo ir jų efektyvumo didinimo;
2.16. dalyvauja darbo grupėse ir komisijose konkrečioms užduotims atlikti bei pasitarimuose;
2.17. skelbia Departamento veiklos informaciją Užimtumo tarnybos intraneto puslapyje;
2.18. tvarko Departamento veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą;
2.19. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe;
2.20. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.