SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažiau 1 metų darbo patirtį duomenų bazių administravimo, techninės ir programinės įrangos priežiūros srityje;
1.3. 6.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių, autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais informacinių sistemų priežiūrą ir elektroninės informacijos techninius saugos reikalavimus, valstybės informacinių sistemų kūrimą, valstybės institucijų interneto svetainių struktūrą ir turinį, informacinių sistemų duomenų saugą, asmens duomenų apsaugą, ryšio slaptumą, gyventojų užimtumo rėmimą, draudimą nuo nedarbo, Užimtumo tarnybos veiklą, dokumentų rengimo taisyklėmis;
1.4. 6.4. gerai žinoti Microsoft SQL Server duomenų bazių valdymo sistemą, Microsoft SQL Server Management Studio ir Microsoft Office programinės įrangos paketus, mokėti SQL duomenų bazės užklausų kalbą;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
2.1. dalyvauja naujų informacinių sistemų kūrimo ir diegimo projektuose, teikia pastabas ir pasiūlymus, testuoja naujas sistemas;
2.2. atstovauja Užimtumo tarnybai kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose skyriaus kompetencijos srityje;
2.3. kontroliuoja UT IS pakeitimų užsakymą, jų projektavimą, diegimą ir naujo funkcionalumo testavimą;
2.4. administruoja UT IS ir jos duomenų bazę, teikia pasiūlymus dėl šios sistemos vystymo;
2.5. vykdo duomenų bazių naudotojų registravimą ir jų teisių ir rolių suteikimą;
2.6. rengia duomenų apsikeitimo su kitomis institucijomis sutarčių projektus ir teikia derinimui Užimtumo tarnybos struktūriniams padaliniams pagal kompetenciją;
2.7. konsultuoja ir moko Užimtumo tarnybos darbuotojus naudotis naujai sukurtomis UT IS funkcijomis;
2.8. atlieka nestandartinių užklausų rašymą ir duomenų atrinkimą pagal Užimtumo tarnybos vadovybės ir struktūrinių padalinių poreikį;
2.9. kuria pagalbines užklausas ir programas Užimtumo tarnybos administruojamų Europos Sąjungos fondų finansuojamų projektų veiklai užtikrinti;
2.10. teisės aktų nustatyta tvarka rengia informaciją pagal teisėsaugos ir kitų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų paklausimus bei asmeninius gyventojų prašymus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.11. bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, kitomis viešojo administravimo institucijomis ir įstaigomis, įmonėmis informacinių technologijų ir sistemų plėtros bei integracijos klausimais;
2.12. nagrinėja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių paklausimus bei rengia jiems atsakymus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
2.13. analizuoja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių siūlymus UT IS tobulinti;
2.14. analizuoja Skyriaus funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikį, formuluoja pasiūlymus programinės įrangos kūrimui ir tobulinimui
2.15. įgyvendina Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymus, Užimtumo tarnybos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo pavedimus;
2.16. dalyvauja darbo grupėse ir komisijose konkrečioms užduotims atlikti bei pasitarimuose;
2.17. dalyvauja įgyvendinant kitų struktūrinių padalinių veiklos procedūras;
2.18. savarankiškai planuoja ir organizuoja savo darbą, dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos planus bei užtikrina veiklos plane nustatytų priemonių vykdymą laiku;
2.19. rengia teisės aktų ir kitų oficialių dokumentų projektus pagal šios pareigybės kompetenciją;
2.20. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
2.21. vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.