SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
1.2. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, būti susipažinus su praktikos ir (ar) savanorystės veiklas reglamentuojančiais teisės aktais; asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
1.3. gebėti analizuoti, apibendrinti ir tvarkyti duomenis ir informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus;
1.4. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
1.5. turėti gerus vadybinius ir komunikacinius įgūdžius;
1.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. bendradarbiauja su viešojo sektoriaus organizacijomis, siekiant išsiaiškinti poreikį praktikos ar savanorystės vykdymui;
2.2. organizuoja, koordinuoja ir vykdo informacijos apie Užimtumo tarnybos tarpininkavimą tarp viešojo sektoriaus ir švietimo įstaigų viešinimą, aktyviai jame dalyvauja;
2.3. bendradarbiauja su švietimo įstaigomis, siekiant pasiekti kiek galima didesnę potencialių kandidatų auditoriją;
2.4. potencialių kandidatų auditorijai pristato praktikos ar savanorystės galimybes viešojo sektoriaus organizacijose, teikia informaciją apie organizacijų, kuriose galima atlikti praktiką, sąrašą;
2.5. bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, tiesiogiai aptarnaujančiais klientus, siekiant sistemingai viešinti informaciją apie praktikos ar savanoriškos veiklos galimybes Užimtumo tarnyboms klientams;
2.6. surenka informaciją ir administruoja viešojo sektoriaus organizacijų poreikį, sudaro jų sąrašą;
2.7. surenka informaciją ir administruoja motyvuotų asmenų, pageidaujančių atlikti praktiką ar savanorišką veiklą, sąrašą;
2.8. patikrina kandidatų atitiktį konkrečių viešojo sektoriaus organizacijų keliamiems reikalavimams ir perduoda informaciją viešojo sektoriaus organizacijai;
2.8. koordinuoja procesą iki praktikos ar savanoriškos veiklos sutarčių sudarymo;
2.9. pasibaigus praktikos ar savanoriškos veiklos sutartims, vykdo atsiliepimų apie procesą analizę ir apibendrintus rezultatus teikia Užimtumo tarnybos vadovybei.
2.10. pagal savo kompetenciją sprendžia problemas, analizuoja nesėkmių atvejus ir teikia pasiūlymus dėl sprendimų situacijai gerinti;
2.10. renka ir sistemina informaciją bei teikia ataskaitas savo kompetencijos klausimais;
2.11. rengia teisės aktų projektus, pranešimus ir kitus susijusius dokumentus savo kompetencijos klausimais;
2.12. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
2.13. teikia tiesioginiam vadovui pasiūlymus dėl:
2.13.1. naujų paslaugų poreikio ir priemonių veiklos kokybei gerinti, efektyvumui didinti numatymo ir taikymo;
2.13.2. paslaugų teikimo formų ir metodų tobulinimo;
2.14. pavaduoja kitą darbuotoją, jam nesant darbe;
2.15. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus.