Tarptautinių bendradarbiavimo projektų koordinatorė
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija; 1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį tarptautinių projektų rengimo ir įgyvendinimo srityje; 1.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 1.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, bei gebėti juos taikyti praktiškai; 1.5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu; 1.6. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus; 1.7. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 2.1. seka informaciją apie Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) galimybes dalyvauti tarptautiniuose projektuose užimtumo didinimo ir gerosios patirties diegimo srityje, vertina dalyvavimo juose tikslingumą ir teikia pasiūlymus; 2.2. rengia paraiškas arba organizuoja paraiškų rengimą dalyvavimui tarptautiniuose projektuose; 2.3. koordinuoja vykdomų projektų veiklą, teikia informaciją ir ataskaitas vadovybei; 2.4. apdoroja su tarptautinių ryšių palaikymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą; 2.5. rengia užsienio valstybių institucijų bei organizacijų delegacijų ir atstovų vizitų programas, darbotvarkes ir kitus susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja užsienio valstybių institucijų bei organizacijų delegacijų ir atstovų vizitų programų, darbotvarkių ir kitų susijusių dokumentų rengimą; 2.6. analizuoja užsienio valstybių ir tarptautinių organizacijų vykdomą užimtumo politiką Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais, teikia apibendrintą informaciją ir siūlymus dėl tarptautinio bendradarbiavimo plėtros; 2.7. esant poreikiui, padeda susikalbėti užsienio (anglų) kalba Užimtumo tarnybos vadovybės ir kitų darbuotojų susitikimuose su užsienio valstybių delegacijomis, oficialiais asmenimis ir tarptautinių organizacijų atstovais, verčia raštu iš užsienio (anglų) kalbos į lietuvių kalbą ir iš lietuvių kalbos į užsienio (anglų) kalbą įvairius dokumentus arba organizuoja jų vertimą; 2.8. pavaduoja Skyriaus vedėją ir (ar) darbuotoją, jam nesant darbe; 2.9. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.