Prisijungti   Registracija English

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos formuoja Viešųjų pirkimų komandą ir kviečia prisijungti vyriausiąjį specialistą (darbo vieta Geležinio Vilko g. 3 A., Vilnius arba nuotolinė vieta visoje Lietuvos teritorijoje)

Kas yra Užimtumo tarnyba?

Spalį Lietuvos darbo birža su dešimt teritorinių darbo biržų tapo vienu juridiniu vienetu – Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Užimtumo tarnybos tikslas – didinti darbo ieškančių asmenų gebėjimus siekiant tvaraus užimtumo ir padėti darbdaviams rasti tinkamus darbuotojus.

Jūsų atsakomybės:

  • pagal Viešųjų pirkimų įstatymą organizuoti ir atlikti Užimtumo tarnybai reikalingų prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus;
  • pagal poreikį dalyvauti Užimtumo tarnyboje sudarytų viešųjų pirkimų komisijų darbe, atlikti šių komisijų sekretoriaus funkcijas;
  • vykdyti pirkimų organizatoriaus funkcijas;
  • organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus per Centrinę perkančiąją organizaciją;
  • organizuoti ir užtikrinti viešuosius pirkimus vykdančių viešųjų pirkimų komisijų veiklai reikalingos su viešuoju pirkimu susijusios medžiagos rengimą ir pateikimą;
  • užtikrinti viešųjų pirkimų vykdymo terminų laikymąsi;
  • atlikti su viešaisiais pirkimais susijusius organizacinius darbus;
  • rengti viešųjų pirkimų dokumentų projektus, juos derinti, teikti viešuosius pirkimus atliekančioms komisijoms ar kitiems Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis pagal kompetenciją;

Mes tikimės, kad Jūs:

  • turite ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje rengiant viešųjų pirkimų dokumentus, organizuojant ir vykdant viešųjų pirkimų procedūras;
  • išmanote Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus, biudžetinių ir viešojo administravimo įstaigų veiklą, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
  • mokate valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus;
  • sklandžiai dėstote mintis raštu ir žodžiu, mokate rengti oficialius dokumentus;
  • turite bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokate savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.

Siūlome:

  • patirtį vienoje didžiausių, veikiančių visoje šalyje organizacijų;
  • profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
  • draugišką ir profesionalią komandą;

Darbo užmokestis – 901 Eur neatskaičius mokesčių.

Jūsų gyvenimo aprašymo laukiame elektroniniu paštu personalas@uzt.lt.

Išsamesnę informaciją apie siūlomas pareigas rasite svetainėje čia

 

Close Menu